Ayseyasinim ben 2 isim sevmiyorum. Sonuçta sadece birini kullanacak diğeri bütün hayatı boyunca biryerlerde yazarken bile zorluk bence ama bu benim görüşüm tabi ☺️ Koyanlara da saygı duyuyorum 🙏 sizin koymak istediğiniz 2 isme gelirsek Yanyana ikisi biraz fazla gibi ben olsam Sare yi seçerdim yanına illa bir isim koyacaksam Ela, Ada gibi 3 harfli bir isim koymayı tercih ederdim çok uzun olmaması adına