İkiz anneleri biley sorcam bu hafta gittiğm doktor dediki ikizgebeler 32. Haftaya kadar progestan vaginal hel varya ondan kullanmasın dedi erken doğum riskini azaltıyo dedi.ama ben kullanmıştım 11e kadar hiç sevmiyırum kullan var mı aranızda?? Kullanmasam nolur