GamzeTetik Biz de varız 10+1😁çift yumurta 😁benim ailemde var ikiz .hatta ilk gebeliğim de ikizdi onlar tek yumurtaydı ama o düşükle sonlandı😞.yani bnm 2.kez ikiz 😁
Busraaytac GamzeTetik ilk gebeliğiniz kaçıncı haftada düşük oldu başından beri tehlikesi varmıydı yoksa birden bire mi oldu. Benimde tek yumurta ikizi 8+4teyim bi tehlikem yok ama tedirgin oldm şimdi
Gzdtkn Yaa merhabaaa 🙂 ben ikiz annesi değilim ama çok isterdim 🙂 kaç haftalıkken öğrendiniz ikiz olduğunu acaba ? Allah sağlıkla gelmelerini nasip etsin şnşallah ☺
GamzeTetik Busraaytac 22.haftada canım tehlike yoktu sen panik olma bunun ikiz olmasıyla alakası Yok.aslında tıpta adı düşük bildiğin Doğum yaptım suyum falan geldi.Rahim ağzı yetmezliği teşhisi kondu .içini ferah tut kötü şeyler asla düşünme.ben tecrübe ettiğim halde düşünmemeye çalışıyorum Bebişlerimizi stres etmenin hiç anlamı Yok .inşallh sağ salim kucağımıza alırız hepimiz .
GamzeTetik Busraaytac 22.haftada canım tehlike yoktu sen panik olma bunun ikiz olmasıyla alakası Yok.aslında tıpta adı düşük bildiğin Doğum yaptım suyum falan geldi.Rahim ağzı yetmezliği teşhisi kondu .içini ferah tut kötü şeyler asla düşünme.ben tecrübe ettiğim halde düşünmemeye çalışıyorum Bebişlerimizi stres etmenin hiç anlamı Yok .inşallh sağ salim kucağımıza alırız hepimiz .
fatmaaslan Ben daha doktora gtmedimsimdi 5 +6 haftaligim tahminimce degerlerim hizli yukseliyor gibi iki gundur bulantim basladi acaba ikiz olabilir mi
fatmaaslan Bi kizimvar 4 yasinda ondan sonra bi 9+2 gunluk bi dusugum oldu kurtaj oldum ,sonra gene hamile kaldim ve oda 17 haftalik ölü dogum yaptim buda simdi 4 .gebeligim rabbim hayirlisini versin
Busraaytac fatmaaslan çok çok geçmiş olsun rabbim tekrarını yaşatmasın sağlıkla kucağınıza almayız nasip etsin sebebi varmıydı düşüğünüzün ve 17. Haftasında bebeğinizin ölmesinin
Busraaytac fatmaaslan yiyecek ekmekleri içecek suları yoktu demekki bu dünyada rabbim evladınıza uzun ömürler versin inşallah bu hamileliğiniz sıkıntısız geçer
Busraaytac GamzeTetik amin inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi kötü düşünmemeye çalışıyorum bol bol dua ediyorum 🙏🏻
LittleMan Bebeklerinizin kiloları nasıl?? 27 haftalık biri 1.100 biri 1.050 doktor iyi dedi ama aklıma takılıyor ilerleyen zaman da dahada alırlar dimi
Kbrakn LittleMan alırlar tabi doğmalarına daha var ne kadar geç doğarlarsa o kadar iyi ve o kadar çok iyi beslenirler