Sincan24 Anne53 18 ile 23 hafta arası hissettim cnm 24 den sonra gümbür gümbür geliyor kar zaten 😅 şuan altı aylık kucağımda Allah sanada nasip etsin cnm benim sağlıklı br sekilde
Cerennn_ Haftadayım böyle göz seyirmesi gibi haraketler hissediyorum ama ilk gebelik olunca bebek mi bağırsak hareketi mi ayırt edemiyorum. 😂
MuazzezKara_ Anne53 kevserky biz dokuz haftalığız bazen hareketler hissediyorum bebeğin hareketleri mi acaba diye
TugSozTan 19.haftaların sonlarında hissettiğim. Şuan 21.haftayız dün saydım 67den fazla tekmem atıyor 😂
senaunuvar TugSozTan Allah aşkına nasıl bir şey bu tekme olayı 😂 bizde 20. Haftamızdayız bende bir şeyler hissediyorum ama gaz mı karın guruldaması mı yoksa bebiş hareketi mi kestiremiyorum 🤭😅
Busra3007 İlk gebeliğim 21. Haftadayız hâlâ hissetmedim. Deprem bölgesnde yaşıyorum psikolojikmen çok yıprandım. Doktorumla görüştüm bu süreçte hissetmemen çok normal strese bağlı dedi
Hnfe_sltan0332 Anne53 16+2 yim dün kalp atışı şeklinde karnimda 6.7 kez pıt pıt bir şey hissettim bebek haraketi diye düşünüyorum çünkü ebe de ilk kalp atışı gibi hissedersin demisti
Anonim3447 14 haftalık hissettim ilk hatta doktora gidince de hissettim ve söyledim inanmadı sonra cihazla baktı evet doğru dedi
Minis122 Anne53 ilk kizimi hayirlamiyorum 16+5 haftaligim.oglum.olucak arada. Bir pit tekmesini hissediyorum