Bende 38+3 deyim henüz 9bucuk kilo aldım ama son 1,5 aydır nerdeyse sadece 200-300 gr aldım fakat normal yiyorum yani, çocuğumun kilosunu da etkiler mi bu durum diye korkuyorum en son 10 gün önce 2900dü acaba o da almamış mıdır diye endişe ediyorum biraz