Rumeysakc canım benim ben ilk zamanlardan diyetisyene başladım çok almayayım diye (56ile hamile kaldım) ve çok dikkatli genel olarak sebze salata vs tüketerek ilerledim ama kilo alıyordum yani sonra amaaan herseyi kilo için düşünüp beynimi yiyorum çocuğun anne karnında psikolojisini bozcam rahat olcam dedim yine diyetisyene gitmeye devam ettim aşırı aşırı manasız derecede şeyler tüketmedim ama fastfood vs de yedim tatlı da yedim kızartma da yedim fakat çok daha az aldım biraz da psikolojik olarak sıktığında daha çok alıyor insan inan ki, doğuma son 12 gün var toplamda 9bucuk kilo almışım sende çok yüklenme kendine ☺️