Kızlar bebeğim çok iyi Şükür 🙏 Ama doktor biraz korkuttu beni plesanta da şişlik var dedi 🙄 Ne demek yani dedim fazla önemli birşey değil ama yinede garip dedi verdiği cevaba bak 😐 Neyse bu geceyi bı atlatalim hayırlısıyla yarın kendi doktoruma gidicem zaten inşallah önemli bir şey yoktur 🙏