18+1 haftalık hamileyim dün akşam biraz ağrım vardı ama normal geldi. Bugün iki saattir karnımda çok ağrı var kasıklarımda yok. Karnımın ağrıması normalmi? Randevum yarın. Devletin aciline gitmek istemiyorum Doğu'da yaşıyoruz ilgi alaka sıfır lütfen yardımcı olun sevgili anneler çok korkuyorum ilk gebeliğim 🙏👼