olmezbusra11 Evde bi anda suyum geldi hastaneye geldik 2 cm açığım vardı yatış yaptılar şuan suni sancı veriyorlar bu günlerde doğuranlar bebisiniz küvöze girdi mi
yesillimonn olmezbusra11 Allah kolaylik versin cnm sağlıkli bir sekilde kavusun İnşallah kuvöze gireceğini sanmiyorum küçük değil haftasi 😊
Humannrle olmezbusra11 rabbim bi avazda kurtarsın canım nolur bana da dua et sancı anında 2. Evlat nasip olsun diye
olmezbusra11 yesillimonn ztn o de gidiyor bebeğin dediker 38 haftalık girunuyor ama yine de tedirgin oldum 😔 çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun
Elam35 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaallah kuveze gireceğini sanmam yinede Rabbim bilir hayırlısı olsun hakkınizda 🤲
olmezbusra11 yesillimonn acil olunca ev yakın die devlete geldik yanıma kimseyi almıyorlar öyle olunca daha tedirgin oluyorum 🤦🏻♀️
olmezbusra11 Humannrle Allah razı olsun canım benim rabbim en hayırlı şekilde nasip etsin inşallah 🙏🏻
olmezbusra11 yesillimonn evet baya var 1 buçuk saattir suni sancı veriyorlar ama yavaş şekilde 6 cm olmuş açıklık iyi gidiyorsun dedi doktor bekliyorum öyle
yesillimonn olmezbusra11 Oo maşallah cnm baya acilman olmuş 9 10 cm olunca doguma alırlar az kalmis 😊
olmezbusra11 yesillimonn korkuyorum ya ilk olunca ☺️ senin var mı bebis kuzum normal sezaryen nedir 🥰
yesillimonn olmezbusra11 4 yaşında oğlum var sezeyan doğum oldu şuan ikinciye hamileyim 24 haftalik 😊