Kızlar merabalar kansızlik deyince bende yazım dedim benim kanım 3 ve ayakta duramıyorum sürekli ilaçlar serumlar 24 haftaligim ne olucak bilmiyorum çok korkuyorum anemim olduğundan vücudumda kan durmuyor benim ne yaparsak yapalım 9 yıldır hep 2 perde 3 lerde