Xsare 40+1 oldum başka doktor vardı doktorum yoktu oda ben risk almam bence düşün planını yap gel yatışını yapıp suni sancıyla doğumunu başlatalım dedi bende suni sancıdan çok korkuyorum onun stresiyle hiç bişey soramadım bi kaç gün daha bekleyip kendi doktorumla görüşeceğim siz n’aptınız ?