Arkadaslar hepimiz tatlı bir heyacan içerisindeyken neden ters cevaplarla birbirimizi üzelim hepimiz hassas dönemdeyiz lütfen❤️ Ben 14. Haftada hissediyor gibi oldum eşim de doktor o da olabilir dedi ama belki de hissettiğim kendi bağırsak hareketlerimdi ama kırıcı bi sekilde dile getirmenin kime ne faydası olur ki