27 yaşındayım tedaviye İstanbul’da başladık tam transfer olcagım ay eşimin tayini çıktı ve taşınmak zorunda kalacaktık gideceğimiz yerde fazlasıyla uzak oldugu için tutmazsa ikinci kez gelmem çok zor olacaktı o yüzden doktorum 2 embrıyo tranfer edelim garanti olsun biri tutmazsa biri tutsun dedi ve o yuzden biri iyi kalite biri düşük kalite ıki embriyo transfersi yapıldı çok şükür ikisi de tuttu ama düşük kalite olan ilk aylarda 3 hafta geriden geliyordu kaybetme şansımız yüksekti taşınma sürecimiz başıma gelen bütün aksilikler ve uzun yol yasak olmasına rağmen uzun yola cıkmak zorunda kalmama rağmen geriden gelen diğerini yakaladı ve şuan gayet iyiler 32. Haftadayız nasipse erken gelmezlerse 37 de doğum olacak