Sinemce__ Cift embriyo transferin tutma olasılığı daha mı fazla kızlar ,risk elbette var her durum da ama sizler nasıl karar verdiniz dinlemek isterim doktorum istersen koyarız dedi bilemedim ,
Paramedik16 Sinemce__ ben hep ikizlerim olsun istiyodum evlendiğimizden beri hem tutma ihtimali daha yüksek olsun diye çift embriyo transferi oldum çok şükür ikizlerim doğdu bile evet zor riskli hatta ben 28.haftada erken doğum yaptım ama hepsine değer ikisini aynı anda kucağıma alıp kokladığımda dünya duruyor sanki 🙏🏻
MMucizemibeklerkenn Sinemce__ doktorun isteğine bağlı bazı şeyler özel doktorlar yasak vs dinlemiyor istediği gibi koyuyor mesela ben 26 yaşındayım çift koyuldu bana tuttu şükür ama tek mi çiftmi bilmiyorum daha kontrole gitmedim
Sinemce__ Paramedik16 maşallah Allah bağışlasın 🤲tutma ihtimali daha yüksek diye çift embriyo düşündüm kararsızım
nebakiyonkomikmi Sinemce__ Benim de tüp bebek doktor koymadı iki tane yasak olduğunu belilirli şartları olduğunu söyledi bende araştırdım hatta hep o sekilde duydum sen öyle diyince bilemedim şimdi
Sinemce__ nebakiyonkomikmi yaştan dolayı konulmadığını okumustum,belki doktorum o yüzden kabul etti direkt yasim 31
Mervetnl Sinemce__ bende 31 de transfer oldum bana da koymadı ilk denemede olmuyor ve 35 yaş üstüne izin veriliyor dedi. Ek bir durumunuz varsa tabi onu bilemem
babygst MMucizemibeklerkenn merhaba bebekleriniz ikisi de tuttu mu. Benimde nasipse c tesi transferim var çift embriyo ☺️🤲🏻
melekmommm Gamzetok ay canım maşallah yaşıtız bende çift istedim transfer esnasında ama biriyle yola devam ediyorum 🤲🏻🐣
Gamzetok melekmommm şükür bizimle kalmayı istediler 🥰 minik düşük tehlikesi yaşadım ben ama şükür atlaticaz hayırlısıyla sağlıkla doğuralım inşallah
Dnzglsm_123 Sinemce__ bana da koyalım istersen ama biz önermiyoruz dediler. Biz tek istedik öyle diyince. İlki de tekti tutmamıştı. 2. Tuttu çok şükür. 11 haftalık hamileyim şu an
Bbsrrr Dnzglsm_123 sizin ilk transfer taze miydi canım tutmama sebebi neymiş ilkinde benim de ilki tutmadı ikinciyi yapcaz da umut arıyorum işte İnşallah benim de tutar
NurEto Sinemce__ benim Perşembe transfer yapıldı yapılmadan soruyorlar ama senin sağlık durumun yaşın vs bunları da göz önünde bulundurarak çift embriyo koyduklarını söylediler bana yaşım 30 olduğundan çift koydular hepimizin hakkında hayırlısı olsun 🤲
Dnzglsm_123 Bbsrrr dondurulmuştu ikincisi. İlki için çok umutluyduk doktorlar da öyle. Tutmayınca şaşırdılar hatta. Nasip olmayınca olmuyor gerçekten. Senin de tutar inşallah Rabbim nasip eder
Neslibt72 Sinemce__ bende çarşamba günü transfer oldum canım . Bende normalde doktor sormaz bile diye düşünmüştüm ama eğer istersen çift koyalım zaten çift olarak donduruldu dedi. İkisini birden koyabiliriz deyince ben bir düşüneyim dedim. Sonuç olarak çift transfer oldu . Korkularım tedirginliklerim var sonuçta evet çok istiyorum ama ikiz ya da çoğul gebelik sürecinin zorlukları ve doğumdan sonraki bebeklik süreçleri korkutucu:( eşim çok istedi bir kerede olur biter büyüyünce rahat ederiz diye düşünüyo. Bende ihtimaller artırmak adına çifti onaylamış bulundum. Sonuçta bazen biri gidiyo biri kalıyo vs her türlü ihtimali düşünüp böyle dedim. Bakalım hayırlısı. İyi düşünmek lazım ama bebek aşkıyla yanarken kaldıramayacağımız bir durumlarda yaşamayalım inşallah ☺️
Sinemce__ Neslibt72 ben de aynı senin gibi düşündüm canım , biri tutmazsa belki diğeri tutar diye kabul ettim doktor düşün istersen koyarız dedi hakkımızda hayırlısı olsun 🥹🤲🥰
Dnzglsm_123 Bbsrrr 1 au rahim dinlendirme yapıldı ondan sonra transfer oldum. Yumurta çok toplanmıştı o yüzden