Gokce16 tubimom yani yazık demeyelim yine de istemiyorum kısacası saçma geliyor ama isim hakkı babanın malesef 😢
tubimom Gokce16 yalnis anlamayın kötü bir niyetle demedim kendine özel oasi daha güzel tabi bende annenin diye okumuştum zaten 9 ay ben taşıyıp kimseye koydurmam 😀
Sevgi-88 Gokce16 bence koyun sadece kimlikte olur ama sadece Zeyd diye seslenirsiniz ayrı çok güzel işim Zeyd sahabi ismi😍
Gokce16 Sevgi-88 evet bende çok beğeniyorum Zeyd ismini ama 3. Ali çok geliyor bilemedim ısınır mıyım? İnat etti çünkü
Sevgi-88 Gokce16 bizim daha cinsiyet belli değil ama kız olursa ben erkek olursa eşim koyacak İNşaa Allah şimdiden anlaştık😍
Gokce16 uykusuzbirben eşim yanımda değildi hamileliğimde ve dogumumda ve bidaha da ne zaman geleceği meçhuldu. Yıllarca yiğit Ali’m diye sevdim seslendim oğlumun adini da yiğit Ali koydum olurda birşey olur göremem diye
Hllty Gokce16 Ali ismini hep devam ettirmiş olursunuz işte çocuklarınızda kendi çocuklarına yapar aile geleneği gibi olur 😁
Zeliha76 Oğlumu ben koydum ismi Yağız smdi 8 haftalık hamileyim yine ben koycam bu konu bizde tartışmaya kapalı 😂
Sevgi-88 Patito__ hadisi size yazardım ama kopyalayamadim zaten google dinen yeni doğan bebeğe isim koymak kimin hakkı yazarsanıZ çıkar.
Patito__ Sevgi-88 arastirdim peygamber efendimize ismini annesi koymus dedesi vermiş.yani kulagina dedesi okumuş Yani dogru gercek bilemicm.yoruma açık… Tskler