Ya arkadaşlar bana bir akıl verin eşimin ismi Ali ilk yavrum doğduğun da eşim bazi elimizde olmayan sebepler dolayı yanımızda yoktu eşimi hep yiğit Ali’m diye seslenirdim ve oğlumun ismini Yigit Ali koydum şuan 2 yaşında . Ve ben 14 haftalık yine hamileyim ve dün oğlum olacağını öğrendim eşim ben yoktum onda bunu ben koyacağım karar verdim Zeyd Ali diyor bende Ali’ye gerek yok birdaha sen Ali diğeri Ali doğacak Ali 😃 yardımcı olun napabilriim bilmiyorum inat etti ne koyarsan Ali’yi koyarım diyor sonuna şaşırdım kaldım