Diidem Ilk pazrtesi 51 cikti persembe doktor yapti 265 cikti suan kese gozukmez cok yeni dedi pazartesi yine cgrdi ama cok korkyorum kese olsmaz die
Patito__ Diidem degerleriniz cok guzel cikmis cnm. Guzel artis. Kese ortalama 1500 hatta 3500 e kadsr goren oluyor bn misal 3500 de gordum gec dollenmeydi. Oyuzden suan guzel dusun gidisat normal. Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin aminnn
Alis-sss Merveyoldass24 artışın çok güzel gayet normal herşey tekrar kan verip kafa karışıklığı yaşama pazartesi direk doktora git bende üç düşük yaptım dördüncü tuttu ilk günden doktor takibindeyim ihmal etme inşallah güzel olacak
Hfk25 Merveyoldass24 çok güzel kuzum içini ferah tut betan iyi yükselmiş 5000 olunca doktora git kese ve bebeği görürsün Allahını izniyle inşallah 🥰 kalp atışlarını dinlediğinin haberini de bekliyorum