Tek Haklısın canım arkadaşımın başına gelmişti gerçekten çok zor ama o sürekli temizleyip kurutuyordu.Her ıslandığında temizliğini yapıp hatta saç kurutma makinesiyle kurutuyordu toparladı ama yine 1 haftayı geçmişti kapanması😞Bebeğini fln bırakıp dikişine odaklanmıştı onunda dikişi az değilmiş büyük bir açıklık😔Geçmiş olsun inşallah çabuk toparlar🙏