nidosh Mutluanne4141 ikinciye yaptığınız testi de mavi ile yapsaydınız muhtemelen aynı sonucu alırsınız. Test farklılığı sebebiyle bu sonuç
ilkheyecanim5534 Çok alakasız olacak ama kızlar bu mavi test ne. Birde kullanıp memnun kaldığınız testler var mı?
Busenazzzzzz rabiatkncee evet var ben silik görüyorum. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸💕
papatya-0 Elifkskl merhaba mavinin markası nedir acaba daha önce almıştım artimedti bu mavi sizinde aynı marka mi
uzlet Elifkskl canım mavi olan hangi marka acaba Bir de ovulasyon testi kullanıyor muydunuz kaç gün sonrasında gebelik testi yaptınız
Sweetbabyd Elifkskl bu ikisi aynı gün mu yapıldı acaba beta 38 de beyaz test göstermedi mi markası neddir
Elifkskl Sweetbabyd beyazda hafif gölge görünce gidip başka marka alıp yaptım maviden de silikti yarım saat falan geçince bu kdr koyulaştı ama beyaz olan hiç koyulaşmadı