Mutluanne4141 Kızlar dün tok karnına test yaptım iki çizgide çok net çıktı ama bugün aç Karnına birdaha yaptım bu sefer ikinci çizgi silik cikti sizce neden olabilir🫣
27ozlem Mutluanne4141 canım önemli olan aç tok karna olması değil beklemiş idrar olması. O yüzden sabah ilk idrar daha sağlıklı sonuç verir ama zaten çift görmüşsün silik de olsa pozitif demektir 😌 testten teste de fark edebilir
Elifkskl Mutluanne4141 canm bu maviler daha hassas bende ilk onunla yaptım net normal beyazla yaptım çizgi bile çıkmadı 2 gün sonra mavi ile tekrar yaptım bu sefer çok koyu çıktı hcg de 40 bsydi
nidosh Mutluanne4141 ikinciye yaptığınız testi de mavi ile yapsaydınız muhtemelen aynı sonucu alırsınız. Test farklılığı sebebiyle bu sonuç
Elifkskl Mutluanne4141 Bak canm attım ikisininde mavi olan 38 hcg ile bu kadr net diğer testte çizgi bile yok maviler daha hassas yani
Mutluanne4141 Elifkskl bu benim beyazla yaptığım %100 kesin sonuç veriyormuş sağlık ocağındaki doktor öyle demişti bende tereddütte kaldım silik çıkınca pazartesi günü kan vercem hayırlısı olur inşallah canım 🙏🏻
papatya-0 Elifkskl merhaba mavinin markası nedir acaba daha önce almıştım artimedti bu mavi sizinde aynı marka mi
uzlet Elifkskl canım mavi olan hangi marka acaba Bir de ovulasyon testi kullanıyor muydunuz kaç gün sonrasında gebelik testi yaptınız