Tinkipinki Edaaa1 hahaha hay allahım daha neler duyacağız 😅😅🙈 olsun nasibiniz bir prensesmiş artık mavi aldıysanız evde giyer onlarıda 🙈
Edaaa1 Tinkipinki Aynen gönlümüz ondan yanaydı en başından zaten..Yarın çoğunu aldığım mağazaya gidip değişim talep etcem kabul edeceklerini sanmıyorum ama 😏
Edaaa1 Nesli8181 Sizin nasipte de erkek varmış sağlıklı olsunlar da inşallah cinsiyeti önemli değil 🙂
sm1 Edaaa1 13+3 ken doktorum %70 erkek dedi değişeceğini de düşünmüyorum dedi ama içimde hala bi his var kız gibi.. inşâAllah bizimki de kızdır 🥹🥹🥹💕💕💕💕💕