Edaaa1 haftada %76 erkek diye öğrendiğimiz bebeğimizin bugün detaylı ultrasonda %100 kız olduğunu öğrendik 21+1 iz. Alışverişte yapmıştım şoktayım 🥴🥴
H_a03 Edaaa1 bu arada çok böyle şeyler okuyorum hep değişti falan diye doktorlar da emin olmadan neden söyler ki aslında detaylı ya kadar söylemicekler de biz anneler meraktan çatlıyoruz tabi 😀
Edaaa1 3kuzuAnnesiyim Aynenn bacak arasına kordon falan mı girdi de yanlış anladı doktor bilmiyorumki
butterfly4 @Edaaa1 bana da 16 da yanılmıyorsam erkek dedi doktor, detaylıyı bekliyorum hiç güvenemedim nedense, detaylıya güveniyorum ama
Edaaa1 adenimm_ Evet ya bana denk gelirdi zaten 😂 en başından beri kız hissediyorduk eşimle ama %76 az değil diye inanıp alışmıştık iyice
adenimm_ Edaaa1 olsun nasip diyelim🙈 bende hep erkek hissediyordum eşimde kız rüyasında kız görmüştü kızımız olucak😍
Edaaa1 Tinkipinki olmam mı hatta esprisini yaptık eşimle 75 neyse de 76 ne onu neye göre hesapladı falan diye 😂
Tinkipinki Edaaa1 hahaha hay allahım daha neler duyacağız 😅😅🙈 olsun nasibiniz bir prensesmiş artık mavi aldıysanız evde giyer onlarıda 🙈
Minikkoalam11 Edaaa1 bnde yaşadım aynısını ilk erkek denmişti detaylı ultrasonda kesin kız olduğunu öğrenmiştik
nhrbsr 12 haftada yüksek ihtimal erkek demişti sonra aynı şeyi başka dr söyledi 16 17 haftada kız olduğunu öğrendik şok olmuştuk bizde
Mutlulukkk Edaaa1 anaa banada oyle dendi, bende nedense hep erkek diye dusnuorm daha cok, eger benmde kz olursa bayagi sasiririm 😂😂