YagizAsyaMom Aşı zamanı olduğunu söyledi ben biraz sorguladım nedir ne içindir zararı varmıdır diye faydalarını anlattı ağrısından söz etti bebek hareketlerinin bir kaçgün zayıflıcanı problem olmadığını söyledi gittiğimde aşıyı yaparken sağlıkocağındaki hemşireye sordum oda teyit etti