Minik1Civciv Sevimozsuerr canım normal kahverengi leke bile hamilelikte sıkıntı neden acile gidip tekrar kan vermiyorsunuz. İlk gebeliğiniz mi
Minik1Civciv Sevimozsuerr canım acile gidio tekrar kan ver istersen şimdi ona göre bakarsın eğer betan tekrar düşmüşse kimyasal gebelik demektir. Kanama normal desem betanız düşmüş. Tekrar kan vermenizi öneririm. Sizin iyiliğiniz için yazıyorum.
AsyaCngz55 Minik1Civciv çok sık idrara çıkıyorum ama koku yok ayaklarını sıcak tut üşütünce oluyor dediler