Hayatuysal34 AsyaCngz55 6+4 geç döllenme ilk gittim 4+5 ddi keseyi gördm 2. Gittiğimde 6+3 ddi bebeğide gördk haftaya kalp atışı için çağırdı🌼inşallah duyarz
3MelekAnnesiiii AsyaCngz55 5 haftaligiz daha kontrolum olmadi 3 hafta sonra olcak. Surekli yorgun ve mide yanmasi var daha yeni uyandim 2bucuk saat uyumusum🙈
Nesrinsamet Keseyi gorduk bebegi goremdim uygulamaya gore 7 haftalik ulturasonda 6 cikti bakalim haftaya bakicaz
Minik1Civciv Nesrinsamet merhabalar sürekli uykum geliyor. Halsizlik var ara ara mide bulantısı oluyor 5 haftalık olduk bugün. Kese alttan ufak var dedi karından görünmedi henüz bekliyorum biraz daha zaman geçsin Allahım yavrularımızı bize bağışlasın 💗🤲🏼🌸🙏🏼
AsyaCngz55 Minik1Civciv amin canım ☺️ bende yeni 4 haftalık oldum. Bugün için gel keseyi görelim dedi ama gitmedim haftaya gitmeyi düşünüyorum. Göğüste şişlik ve dediğin gibi uyku halim var hep
Minik1Civciv 1Merveylmaz alttan baktı 8 mm dedi canım ama ultrason kağıdı vermedi devlet acil ☹️ buradaki devlet hastanesi ultrason kağıdı vermiyor ☹️
AsyaCngz55 Alışveriş yapmamak için zor tutuyorum kendimi. Hayırlısıyla hepimiz şu riskli dönemi atlatalım inşallah 🙏 erken öğrenmek de kötü oluyormuş bir de ben çok sabırsızım
AsyaCngz55 Hayatuysal34 ayyy maşallah ya 🧿 benimde geç döllenme Şuan yerinizde olmayı çok isterdim bebeği bir görsem kalbini duysam bütün stresim bitecek
Hayatuysal34 AsyaCngz55 inşallah sizde görürsünüz merak etmeyin bende kalp atışını duyamadım daha haftaya inşallah duyu cam normalde kaç haftalık olman lazmdı bnm 7+4 olmam lazmdı ama 6+4 üm
AsyaCngz55 Hayatuysal34 benim de 5 hafta olmam gerekiyormuş 4 haftalığız işte bu hafta doktor gel keseye bakalım dedi ama ben haftaya gidicem bakalım belki bebeği de görürüz diye bir ümit
Hayatuysal34 AsyaCngz55 merak etme geç döllenme ise eğer geç göreblyrmşz ozman haftaya yaz bana 🙂güzel haberi
Sevimozsuerr Benim hcg dün sabah 45 çıktı akşam kanama gelince korktum gittim 32 çıktı ama doktor kanamanın normal olduğunu bi kaç gün devam edebileceğini söyledi bu durumu yaşayan oldu mu
Minik1Civciv Sevimozsuerr merhabalar Sevim hanım tekrar kan verdiniz mi doktora betanızın düştüğünü söylediniz mi
Minik1Civciv Sevimozsuerr canım normal kahverengi leke bile hamilelikte sıkıntı neden acile gidip tekrar kan vermiyorsunuz. İlk gebeliğiniz mi
Minik1Civciv Sevimozsuerr canım acile gidio tekrar kan ver istersen şimdi ona göre bakarsın eğer betan tekrar düşmüşse kimyasal gebelik demektir. Kanama normal desem betanız düşmüş. Tekrar kan vermenizi öneririm. Sizin iyiliğiniz için yazıyorum.