Agg0207 CansuBG bugün kahverangi akıntım oldu ama merak ediyorum daha 1 hafta var kontorle inşallah kalp atisni duyarım 4 haftalık büyük ihtimalle benim erken zamanda farkettim bu kez ama böyle olunca da zaman gecmiyormus
Minik1Civciv CansuBG bizde 5 haftalığız. Sabahları mide bulantısı oluyor. Ara sıra baş dönmesi oluyor. Şişkinlik ve uyuma isteği çok var. Sağlıklı olsunlar da razıyım. Rabbşm yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💗🤲🏼🌸🫶🏼
CansuBG Ftmaskr bende 4+6 dayım bugün keseyi gördük karın ağrısı hariç hiç bir sıkıntım yok rabbim hepimizin sağlıcakla kucağımıza almamızı nasip etsin 🌸
CansuBG Agg0207 bende 4+6 dayım bugün keseyi gördük 2 hafta sonra gelin dedi doktorumuz kalp atışı için🌸
karanmom Agg0207 kesinlikle bende erken öğrendim geçmiyor bazen diyorum hamile degilim gibi kafamda kuruyorum Erken öğrenmek bir yandan iyi bir yandan kötü
aysemutheweak 4 haftalığım. Beni mahvediyor. Sürekli midem bulanıyor. Başım dönüyor. Ne yapacağımı bilmez oldum.
HaticeSevda aysemutheweak bulantı için ilaç alabilirsiniz. Bende prilam kullanıyorum doktorumun önerisi ile.
Agg0207 CansuBG bende geçen hafta gittm ozaman 2-3 haftalık ti kesenin oluşacağı kısım belliydi sadece kese bile yoktu 6 Mart’ta gidicm ama insan merak ediyor kalp atışını merak ediyorum çok kızımda 6 haftanın sonunda duymuştum çünkü
CansuBG Hayatuysal34 bugün 4+6 ydım keseyi gördük 2 hafta sonra için de kalp atışı için gideceğiz canım
Sevimozsuerr Benim hcg dün sabah 45 çıktı akşam kanama gelince korktum gittim 32 çıktı ama doktor kanamanın normal olduğunu bi kaç gün devam edebileceğini söyledi bu durumu yaşayan oldu mu
esma5001 6 haftalık hamileyim. Doktor progestan ve vitamin verdi ama folik asit vermedi. Folik asit kullanımı şart mı?
CansuBG esma5001 folik asit yerine vitamin vermiş olabilir doktorunuza sorabilirsiniz aklınızda şüphe olduysa ya da verdiği vitamini Google da araştırabilirsiniz daha önce kullanan olmuş mu doktorlar önermiş mi falan diye