elifcicek_07 ya ben doktoru ve ebeleri dinledim hep ama bebeğimin baş çevresi büyüktü. O yüzden kesi yapıldı. Doğum sonrası dikişlerin bakımını düzenli yaparsan sıkıntı olmuyor.Bana söylenen ıkınma şekli sancın geldiğinde nefes alıp bebeğini kuvvetli bi
şekilde itmen gerekiyor şeklindeydi. Ama doktorunu ve ebelerini dinlemen gerekiyor canım yanlış zamanda ıkınırsan maalesef yırtılmalar olabiliyormuş. Korkma doktorunu dinle doğum çok kısa sürüyor ve bebeğine kavuşuyorsun.