5 gün önce doğum yaptım kesisiz bir doğumum oldu fakat yanlış ıkınma sonucu yırtıldı doktorum 3 dikiş atmak zorunda kaldı ☹️ bir şey değil 3 tane dikiş attım 2-3 güne acısı geçer dedi ama şu an öyle bir acı çekiyorum ki ayağa kalkamıyorum bebeğimi emzirmek için doğrulamıyorum bile🤧 doktorum verdiği ilaçları tek tek kullanmama rağmen hiç geçmiyor. Acaba dikişlerime bir şey olmuş mudur? Doktorumu aradım ve mesaj yazdım haftasonu olduğundan belki dönmedi daha pazartesi gideceğim ama dayanamıyorummm helppp ne yapayım bu acıya☹️