Tire35 çok erken almaya gerek yok diye düşünüyorum beşiği, bende 28+6 yım şuanda hala almadım, kayınpedirim alacaktı öyle bişey demedim daha. Zaten doğum erken bile olsa bebek hemen ilk andan beşikte yatmıyor hep anneyla yanyana, ben beşiği beklemek yerine şu anneyanı yatakları varya ondan ya da direk yataşın bebek reflü yatağını alcam anne yanı olarak. Hem bebekte reflüyüde başlamadan belki önlemiş olurum diye.