3kuzuAnnesiyim Mahsati benim kizima 35 te 3750 dediler ben yeneyi icmeyi kestim. 41. De bi dogurdum 3400 . Ultrasyon tarti degil net sonucu asla vermez
Senemsu Mahsati aaay öncelikle maşallah Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin❤️Abla ne yedin ne içtin ben de yiyim valla çok merak ettim🙈 Maşallah bebeğin kilosuna
Ayseyasinim Doğurulur elbette ama zor olabilir gerekten sonrası çok zor . Ben 3800 kg normal doğurdum ama kesiden dolayı o bile zorladı bence doktorunuzu dinleyin 😢
iremcannn1907 Mahsati 4250 ben normal doğurmadım kardeşim. Denedim ama son anda sezaryene döndü. Hiç zorlama kilolu bekleniyorsa sezaryen ol inat etme ben gibi 🙄
Mommy61 4ten sonra da normal doğum yapılıyor ama zararı size oluyor, idrar kaçırma, vajinal genişleme ve sarkma vs. önüne geçebilmek için artık sezaryen öneriliyor.
Mavidunyamm Seyma65 yok ben zaten doktor önerisini değil, kadınların doğasında yaratılışında olan bir şeyi söylemiştim 😊
Cansu2020 Mahsati Mahsati sağlıkçı olarak tavsiyem sezaryen olman çünkü usg ölçümlerinde daha küçük doğma ihtimali olduğu gibi daha büyük doğma ihtimali de var bu da hem annede yırtık riski bebekte de omuz takılmaları riskini ortaya çıkarır
Summerwine Mahsati canım bence zorlama direkt sezeryan ol.Bende iki hafta abarttım çocuk direkt kilo almış bu hafta tekrar kontrol var dikkat ediyorum bakalım 😐
esiaks Mahsati maşallah kilosu fazla. Ama doktorunuz çatı muayenesi yaptı mı? Belki uygundur normal doğuma. Ama çok zorlamakta anlamsız. Sağlıkla gelsin inşallah 😊 benim yeğenlerimde hep o kilolardaydı. Sezeryanla doğdular.
Seval2468 Mahsati benim biraz sponton oldu 37+5 te olunca catim uygundu kilosuda 4 kilo cikmamisti ultrasonda normal denemek istedim . Dogumum güzel ilerliyordu ama melesef plesantam rahimime yapışmış bebeği aşağı salmadi ve problemler oldu . Ama çok şükür oğlum çok sağlıklı doğdu
hayalperest2310 Mahsati bende bu yüzden ayarında gitmeye çalışıyorum sonradan normal doğumda bize eziyet benim şimdilik haftasında bakalım neler olaack 😂