glsmogrtmn öncelikle hayırlı olsun, benimde ilk 5 ay kusmaktan göz açamıyordum midem boş olsa bile safra kusuyordum. Bazı zamanlar sadece farz kıldım yada sünnet kıldım kalktım dolaştım evin içinde sonra tekrar farz kıldım devam ettim bu şekilde. Oturarak kılmayı dene en azından daha iyi oluyor