Hazalert glsmogrtmn benim bebeğimin boynunda kordon var doktor sıkıntı değil kordonun boynunda olması dedi ama secde pozisyonunda sanki makat gelişe tekrar dönecekmiş ona zarar verecekmişim gibi hissediyorum bir de 34.haftadayım zaten çok da zorlanıyorum o yüzden oturarak kılıyorum
glsmogrtmn Hazalert Hazalert ay maşallah sizin çok zor olur tabii yaklaşmış, sağlıkla alın kucağınıza inşallah ☺️
Buseee24 glsmogrtmn valla benimde çok midem bulandığı için benimde midem ağzıma geliyor. 😪😪 öylece kılmaya çalışıyorum yapacak bir şey yok 🥺
glsmogrtmn Buseee24 elimizden geldiği kadar ayakta kılalım gerçekten olmamaya başladığında oturarak kılarız artık☺️
glsmogrtmn Sevgi-88 aleyküm selam, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.🤲🏻 Allah razı olsun ben de elimden geldiğince ayakta kılmaya çalışacağım en azından belli bir süre geçene kadar dediğiniz gibi insallah geçer bulantı kısa zmaanda 🥰
glsmogrtmn guzelanne01_ Allah’ım namazlarını kabul etsin inşallah. Bana moral verdiniz çok teşekkür ederim.❤️ Sağ salim yavrunuzu kucaginiza alın inşallah. Rabbim yardımcınız olsun. 🤲🏻
3MelekAnnesiiii glsmogrtmn canim bende namazi hic birakmadim Rabbim bizi huzuruna hep kabul etsin🤲♥️ ben namazlarimi yavas kiliorum yoksa kasiklarimda agri oluyo. Kizimda son zamanlarda cok zorlaniodum egilip kalkarken o yuzden mecbur yavas kiliorum. Sende oyle dene. Rabbim kolaylastirsin ♥️
esiaks glsmogrtmn oturarak kılabilirsin bu durum düzelene kadar. Benimde karnım büyüdüğü için secdeye eğilemiyorum akşamları. Secdeye gelince oturarak kılıyorum. O nedenle nasıl rahat edeceksen o şekilde ibadetini yapabilirsin.
glsmogrtmn Mucizem33 Sizin oturarak kilmaniz çok normal. Benim aşırı bulantım var ama dayanacagim dayanabildigim güne kadar ayakta kılacagim inşallah. Rabbim devamını getirsin namazlarimizin🤲🏻
glsmogrtmn Ruvii Evet kesinlikle… Bin şükür Rabbime.❤️☺️ Ben biraz daha zorlayacagim kendimi ayakta kılmaya
glsmogrtmn Hulya2626 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️ Allah razı olsun bilgi icin
glsmogrtmn Babyykmz biraz daha ayakta kılmayı deneyecegim baktım çok kötü oluyorum o zaman oturarak kılarım. Sağ salim alalım kucağımiza insallah canım🤲🏻
Babyykmz glsmogrtmn aminn insallah ben hamileligin boyle bisey oldugunu tahmin etmezdim vallahi zormus