mmomssss bu nasıl bı zihniyet ya çok geçmiş olsun bazı doktorlar ne yazik ki sağduyulu olmuyor 😔ben rahim filmi cektirdigimde daha narkozun etkisi geçmemişti üzerimi bile giymemiştim sol tüp kapalı hemen ameliyat dedi yüzümuze eşim de bende yıkıldık gebe kalsan bile dusuk yada yalancı gebelik olur dedi korktuk 24 saat içinde belki 5 6 telefon görüşmesi yaptım doktorlarla sabaha kadar ağladım ailem Allah’tan bilincli çıktı sonra bı doçente gittim Pınar hanım❣️ bana resmen çocuk kalbini okşar gibi anlattı ameliyatlik durum yok git ye iç gez stresini at 2 3 ay dene sağ tüp açık olması bizim için yeterli ilişki sonrası sağ tarafına uzan sonra olmazsa aşılama deneriz ameliyat en son çözüm demişti ve o ay hamile kaldım:) rahim filminden sonra zaten çoğu insan hamile kalırmis sadece tek tüp açık olsa bile sizde bir daha bı doktorun olumsuz yanıtını hemen dert etmeyin güzel araştırın ama inşallah gerek kalmaz❣️🤗