Ay kızlar kafayı yicem ya dün rahim filmi cekildim. Cevat bayrağa. Sol tüpünde sıvı birikimi var ameliyat dedi. Sonra kadın doğuma gittim öyle birşeye gerek yok dedi 1-3 ay arası dene diye ısrar etti. Ameliyata gerek yok dedi aklım takıldı dünden beri başka kadın doğumamı gitsem acaba ? Bu arada sıvı birikmesi tıkanıklık mı demek tam ne demek bilen varsa yazabilir mi :(