Lutfiye20 ilk bebegim sezeryanla dgdu bende pohtilasma var igne kullaniyorum kendi tecrubemi anlataym 8 9 saat sanci cektm 200 artilar cikiyordu nst de en fazla 3 cm acilmam oldu ne kanama geldi ne su sonra sezeryana alindm ani sancim tuttugu icin ignemide olmustm gece yatmada once doktor bu sebebden dedi sezeryan daha saglkli oldu kanaman zaten zor toplandi normal dogumda risk olablrdi dedi, sezeryandan 5 saat sonra ilkkez yurudum sonrada saat basi yurudum yatmamaya calistm ve cabuk ayaklandm ben oyle bir haftada toplanamayanlar dan kendini atanlardn olmdm ben insanla alakali oldugunu dusunuyorum