Edasu52 darısı başınıza inşallah🤲🏻beni de çok korkutdular,erken doğar,zayıf olurlar,küveze giricekler falan,çok şükür hiç biri olmadı,hep pozitiv olun,ben hep kafamda 37haftayı hedeflemişdim,çok şükür Allahın izniyle gördük bu günleri,beslenmemde ekstra bir şey yapmadım doğrusu,4cü aya kadar hiç iştahım olmadı,sadece bol meyve yiyordum,sonrasında da normal beslendim,hatta ben çok iştahsız bir hamileydim,kilo daha çok genetik bence,sağlıklı doğsunlar da gerisi hall olur🤲🏻