Myildiz NergisO evet raporda izine ayrilacagi tarih otomatik yaziyorda ona gore 4 tam hafta oluyor 28 gun bes hafta olmuyor anlayamadim onu tam
NergisO Myildiz 32+2 de 23 Ocak pazartesi aldım ben raporumu dün de izne ayrıldım. Toplam 5 hafta çalışmış oldum 4 değil
Myildiz NergisO ben 36 +2 yim pzartesi rapor alcam 37 nin icinde oldugum icin sanirim son calisma gunune 27 subat yaziyordu kagitta dogrumudur
Myildiz NergisO bende 30’ocakta 32. Haftadaydum tam calisir raporunu aldim cikan kagitta izne ayrilma tarihine 27 subat yaziyor otomatikmen 4 hafta yapiuor bende anlamadim
NergisO Aychovsky Valla henüz doğmadığı için onu net bilmiyorum 😄 ama doğum belgesini çalıştığımız kuruma teslim etmemiz yeterli olur muhtemelen
NergisO Myildiz hmm anlam veremedim bi sıkıntı olabilir. Bence haftanız bitmeden doktorunuzun sekreteriyle bir görüşün bunu
Asilinannesi16 Aysenurpaksoy İzne geç çıkmış olursun çıkmak niyetindeysen 32+0 itibariyle alabiliyorsun