Aysenurpaksoy Kendi doktorum 32+0 da izinliydi, o yüzden 32+1 e randevu aldım. O gün çalışabilir raporunu da aldım. Raporlamada ki çalışanın bana dediği sgk güne bakmıyor. Sadece haftaya bakıyor. Yani 32 +0 ile 32+5 arasında hiçbir fark yok dedi. Nitekim rapor bitiş tarihi de aldığınız tarihe göre değişiyor. 37+1 son Çalışma günüm mesela.