39+1 olduk kızlar ve bebeğim bi haftadır aşırı hareketli dün vajinama dogru sürekli vurup durdu. Bugün de hani adet öncesi bi agrı olur ya sonra lavaboya gideriz adet olmuşuz öyle bi ağrı var ve dizlerim de üşütmüşüm gibi ağrıyo. Doğum böyle mi başlıyo yoksa normal mi böyle olması