MrvRmzn yiyecekleri yemenin belirli bir saat aralığı oluyor aç kaldığın süre zarfında herhangi bir paketli gıda şeker ve şeker seviyeni yükseltecek herhangi bir şey tüketmiyorsun yiyecek yediğin zamanlarda ise karbonhidratı oldukça kısıyorsun bu şekilde