Mavi25 Rosethornnn bence öyle bişey yok doktoruma sordum gayet normal dedi hiç bir sorun yok dedi bunun erken doğumla ilgisi olacağını düşünmüyorum ki benim erken başladı ağrılarım daha da devam ediyor çok şükür yinede bu haftalara geldiysem inşallah zamanında da doğum olur bunu böyle yaşayan çok kişi var tabi yaşamayanda var ama herkesin hamileliği aynı geçmiyor
Eminedmghcgllr Rosethornnn Rosethornnn benim ayriyetten kramplarim basladim apayri bi agrilarm oluyor.surekli yürümeye calisiyorm artik yuruyemiyorm daha cok agrim oluyor daha 22haftadayz salma kendini diyorum.oyle cok kiloda almadim ama iste bunye farkli birseye giriyor.verdi doktor magnezyum hapi kullanamiyorm yutamiyorum hap baska seylerden almaya calisiyorum bakalm biseyler olucak.
Rosethornnn Eminedmghcgllr Yok tatlım ya bunun kilo almaklada ilgisi yok ben ilk 5 ay çok zahmetli hep kusarak geçirdim 9 kilo verdim daha hamile kaldığım kiloya bile ulaşamadım yani magnezyum olayı mantıklı geliyor bana da
Papatyaa_01 gamzeliyarim28 valla benimde ilk hamileliğim çatı ağrısımı başka bişey ağrısı mı bilmiyorum ama özel bölgemdeki kemikler resmen acıyor bende daha önce çevremde hamile olupda böyle ağrı acıdan bahsedeni duymamıştım hiç :) doğuma ne gibi etkisi olur o kadarını bilemem ki 😂
Papatyaa_01 Rosethornnn benimkide genelde yukarlarda oluyor ama aşağılarada arada baskı yapıyor aşağıya baskı yapması biraz daha can acıtıcı :) ama sabır yani yeterki sağlıklı olsunlar 🥰
guldenn1 Bende 34.haftamdayım ilk hamileliğim çatı ağrısı mı bilmiyorum ama vajianal bölgemdeki kemikler acıyor yürürken, yatakta dönerken felan yatsam olmuyor yürüsem olmuyor 31de başladı benimde doktorum normal diyor ama bilemedim🥹
gamzeliyarim28 Benim vajinal bölgeden ziyade kalcama vuruyor ama oyle boyle degil. Kalkarken ve yatışta dönerken mahfoluyorum. Ama sonra normale donuyor bi iki adım atınca..