Rosethornnn Ben ÇARE buldum arkadaşım, anlatayim. Biraz uzun olacak kusura bakmayin.
20.haftada başladi benim cati agrilarim. Yatakta dönerken sanciyla sıçrayarak uyaniyordum. 1 saat otursam kalkarken kitleniyordum. Yurumek imkansiz ama biraz yürürsem bacaklarim açılıyordu ama cok ağrıyordu. 28.haftaya kadar ağlaya ağlaya geçirdim ben bebegimi tasiyamiyorum, ilerki haftalarda ne yapacağım diye.
Eşim doktor. Nelere nelere bakildi, kontrol edildi, hiçbir şey yok. Doktorum bu ağrılar için osteocare (magnezyum kalsiyum takviyesi) vermişti. Gunde 1 tane. (Agrilar icin de normal, vucut kendini doguma hazirliyor, kemiklerin genisliyor demişti) Doktoruma da danışarak eşim günde 2ye çıkardı takviyeyi. Inanin 3 4 günde toparladim. Duserim diye korkmasam koşacagim nerdeyse 😅 Meğerse bebisim kemiklerimden kalsiyum magnezyum ne varsa çekmiş kullanmış, benim takviyeye ihtiyacim oluyormus, meğerse çözüm gözümüzün önünde ve bu kadar basitmiş.
34 haftalik oldum agiastim yine biraz agri oluyor ama 24.haftadan cok daha iyi hissediyorum kendimi.
Geçmiş olsun, insallah sizin de çözülür.