esmanurs41 merhaba umutte üniversitesi hastanesini öneriyor herkes yasemin hanımı haftaiçi randevu aldım 300 lerde ücret çıktı doktorumda gidebilirsen oraya git dedi
Enno Lütfen tekirdağ içinde yazarmısınız burda devletde yokmu hep özel mi buralı değilim hiç bi yer bilmiyorum
esmanurs41 Zekraa19_ öyle diyorlar bazıları da normal de bakıyor diyorlar benim doktorum riskli gebeyim de yoksa bakmazlar dedi bende dedim şekerim ve kilom var randevu aldım