Heyzilwq bende çok kız istiyordum ama hiç kız olduğunu düşünmedim %99.9 erkek dedim içimde kız ama hep sanki bildiğim erkek vardı düşüncemde ve erkek 😊 ama sağlıkla gelsin tek isteğimiz bu eşim için hiç farketmezdi hatta çok sordum kız mı erkek mi hiç önemi yok kız da benim erkekte benim diyordu hangisini hissediyorsun dediğimde bile çok sonradan dedi erkek hissediyorum diye ismi belli mi sizin ? Pek bişey almadım hatta hiç birşey almadım sadece dün uni baby çamaşır yumuşatıcısini indirimde görüp aldım ilk aldığım bebeğime o yani ama annemlere hep aldiriyorum 😁😁 kıyafetini çorabına kadar vs bebek bakım çantasını duş malzemelerini ( küveti maşrapası vs) hep
annemlere aldırdım şimdi de annemden beşik kayınvalideme bebek arabasını aldircaz 😁 biraz belesci gibi olduk