B-et1 2 ekim ama erken döllenme olmuş bizim mesela en son doktora gittiğimde 19+6ydı ultrasonda 21+5 di önden gidiyor miniğim. Verdikleri tarihler 40 haftayı dolduran tarihler oluyor normal doğum olacaksa 37. Haftadan sonra yani muhtemelen haziranın ikinci yarısında gelir bebeklerimiz inşallah ❤️