İlk gebeliğimde 77 ile hamile kalıp 79 ile doğuma gittim tabiki iki kilo almadım ilk başta istifra etmekten 7 kilo verdim. Sonra 9 kilo aldım. Doğumdan geldiğimde 6 kilo gitmişti bile. Kilo dert değil bence ama sizin ve bebeğin sağlığı için kolay bir doğum için 20 üzeri çok fazla sanki ya. Bunda bakalım nasıl olacak 🤷♀️