tugbatel1 ben ilk 2 ay ekmek simit patates muz haricinde hiçbir şey yiyemiyordum mide bulantısı hiç yaşamadım iştahım açıktı ama bu saydıklarım haricindeki şeylerden tiksiniyordum hepside karbonhidrat olduğu için ilk 2 ay tam 6 kilo aldım 😅 sonrasında tiksinti durumu geçince düzenli beslenmeye başladım şuan ayda 300 400 gram arası alıyorum ama canımı hiç sıkmıyorum evladım sağlıklı olsun kiloyu veririm sende düşünüp sıkma canını dikkat etmeye çalış sadece 🥰