Selin22 ya şu isme karışmasın artık bu insanlar cidden yoruldum aynısı benim başıma geldi ben ilk cinsiyet belli değildi eflin Berra koyma hayalindeydim yok çok zor yok soyleyemiyoruz oldu bilmem ne sonra ilkim Berra dedim alay ettiler ikinci çocuk olunca ikincim Serra ucumcum vs diye dalga konusu oldu artık en son dedim oldurseniz degismicek Asel hüma ona bile kulp bulan var başı kaynanam çekiyor çok zor bir isimmis okunur isim olması lazımmış 😂