arya1110 Turkantugba ben bugun 39+5 oldum , tskr ederm buarada sabahi ediyorum agrilarimdan dolayi doktora gitcem direk nst icin ve muayene icin bence basladi benm dogum ama hani sureci var bugun icinde olur gibi
Turkantugba arya1110 hayirlisi olsun insAllah benim de agrilarin gidip geliyo bakalim hagirlisiiylaaaa devami de gelseydi
arya1110 Turkantugba canm ben randevu aldim doktordan sabaha kdr uyumadim 10:30 da gidicem bakalim Nst ye baglancam acilma var mi diye baksin birde yorgunluktan kolumu Kaldircak halim Yok o dereceyim
Turkantugba arya1110 bilirim rabim kolaylik versin hepimize kolay deyil anne olmak. Haberini bekliyorum o saate kadar yat dinlen bence
arya1110 Turkantugba i kadar uykusuzumki sana anlatamam suan nst ye bagliyim doktor haftaya ptesiye kdr sure verdi eger dogum baslamazsa direk sezeryana alacak bide benimki kilo almis 3916 gr olmus eger normale engel sekilde ilerlerse sezeryana doncek ptesiye kdr bekleyelim dedi canm skldi benmde uykusuzluk kaygi stres ustune birde o zamana daha iri bebek olacak
Alya Bende 39+5 teyim sancı falan yok bekliyorum inşallah hepimiz en az tıbbi müdahaleyle doğumlarımızı yaparız
Alya Es-er bugün gittim nst falan sancı ağrı yok doktorumuz bebeğin keyfi yerinde dedi gelesi yok yani ☺ perşembe gene kontrol dedi
Alya Es-er BayanBilge bende şuan 39+5 deyim çarşamba tam 40 oluyor benim dr bir hafta daha bekleyebiliriz dedi
BayanBilge Alya kac haftaliksiniz? Ben carsamba gunu 40 oluyorum tam. Doktorum dogumu baslatacak. Riskli olur beklemek dedi
BayanBilge Alya benim beklersek normal m sansin duser dedi. Riske mayalim dedi. Carsambaya kadar bi gelisme olmazsa yatis yapacam sabahtan.
Alya BayanBilge hayırlısı ile inşallah vardır Doktorlarında bi bildiği ben normalde ısrarcıyım o yüzden bekleme kararı aldık suyu kilosu da iyi olunca sıkıntı yok gibi
deletedmom11 Beyzateo ben anLamıyorum ya doktorLar ne kdr sezeryana yönLendiriyo kadınLarı asLnda normaLe teşwik etmesi gerekirken kesip kesip aLmayı daha uygun görüyo suni sancı wermeyi bile beceremiyoLar bebeğe zarar weriyoLar cahilken neyse de bilinçliyken bazı doktorları parçaLayasım geliyo
Turkantugba Hanimlar daha yeni ebeden dondum 1 cm acilma var ama karnim her yarim saate agriyo sancilaniyor sizce kizim geliyor muu??? Sancilarim adet olacakmisim gibi ama az daha sidetli?
Alya Turkantugba benim de ilk doğumum olacak ama sizin kinde doğum başlıyor olabilir tarif ettiklerinde kasıktan başlayan bi ağrıdan söz ediyolar bilen birileri varsa çevrenizde onlara soru derim hayırlı doğumlarınız olsun
Mehtapayza Mrvtmr bnmde 39+1 kasiklarmda baski ve agri var cok agirlastim carsamba gunu randevum bakalim ne dicek
Turkantugba Alya adet sancisi gibi her 10, 8, 5 dakka da gelip geciyor ama bilemedim beklihlrum rabim saga saglim saglikla kucamiza almayi nasip etsin insAllah