BayanBilge Es-er kesinlikle ama o sans var midir bizde hic bilmiyorum 😂 doguracak gibi hissetmiyorum 😂 sizlama gibi agrim oluyor arada o kadr
Turkantugba Az once toiletden cikinca kahve rengi lekelenme oldu ne olabilir sizcee ?? Yasayan varsa bilen varsa yazsin lutfen.
arya1110 Turkantugba aninda olcak dir bir sey yok dur sabir bir bekle 😉 hayirlisiyla doguracaksin icini ferah tut stres yapma guzel seyler dusun kavusacagim az kaldi diye dusun canim ins vakitlice olacak biraz zamana yayiliyor belliki
Turkantugba arya1110 insAllah canim saga saglim saglikla kucagima almayi nasip etsin rabim cumlemize insAllah
Mrvtmr arya1110 bende güzel bi duş aldım ama oturup kalkarken yürürken zor yürüyorum kasıklarımın altında şiddetli batmalar var ve belimin ortası yok sanki boşluk gibi az mı kaldı dersin 🙂
arya1110 Mrvtmr valla anlamsiz sekilde benmde simdi belim agriyo sicak su torbasi yaptim usume aldi bir anda dus almistim sicacik birde idrara cikar oldum surekli insallah baslamistir dogumlarimiz
Mehtapayza Mrvtmr bnmde 39+1 kasiklarmda baski ve agri var cok agirlastim carsamba gunu randevum bakalim ne dicek
arya1110 Turkantugba ben bugun 39+5 oldum , tskr ederm buarada sabahi ediyorum agrilarimdan dolayi doktora gitcem direk nst icin ve muayene icin bence basladi benm dogum ama hani sureci var bugun icinde olur gibi